piątek, 5 lutego 2016

Rozkwitam!

Dziś post bardzo pozytywny. O nowych wyzwaniach i cudownych przygodach. O spełnianiu marzeń. O podejmowaniu ryzyka. O kreatywności i próbowaniu nowych rzeczy. O byciu szczęśliwą.

Kiedy miesiąc temu zobaczyłam ogłoszenie, iż Craftowy Ogródek poszukuje nowych rąk do swojej twórczej załogi, nie miałam wątpliwości, że chcę się zgłosić. Na bok poszedł głosik w głowie, że może nie będzie na to czasu, że zbyt mało jeszcze umiem i te de... 

Dziś z przyjemnością mogę się pochwalić, że...


Jako pierwszą inspirację dla Craftowego Ogródka przygotowałam mały notes z pozytywnym przesłaniem. Dewizę "Rób to, co czyni Cię szczęśliwą" stawiam w tym roku na pierwszym planie w swojej codzienności i nie przyjmuję do wiadomości słów "nie uda Ci się". To będzie mój czas rozkwitania i tyle!
Na notesie zobaczyć można kwitnącą kompozycję, którą stworzyłam z własnoręcznie wykonanych kwiatków oraz listków ostrokrzewu z dziurkacza ozdobnego. "Gnieciuchy" zabarwiłam kredkami akwarelowymi. Ostatnio niemal nałogowo tworzę takie kwiatuszki i przyznać muszę, że staje się to moją ulubioną czynnością (a duma z efektu to jej dodatkowa zaleta!).

Craftowy Ogródek proponuje obecnie swym czytelnikom wyzwanie pt. "Ulubiona forma/ technika scrapowa". Swoją właśnie pokazałam... i czekam niecierpliwie, by zobaczyć Wasze!

Notesik wędruje na wyzwanie #50 w Rapakivi.

2 komentarze :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka