piątek, 12 lutego 2016

Kartka o szczęściu

Są decyzje, do których trzeba dojrzeć. Kroki, które przychodzą z czasem. Pomysły, do których należy się przekonać.
A ja dojrzewam właśnie do koloru różowego. Gości on ostatnio w moich poczynaniach coraz częściej, a w pracy, którą chcę Wam pokazać dzisiaj, jest po prostu numerem jeden. Nadal trudno mi powiedzieć, czy lubię te barwy, ale... chyba się już ich nie boję. Drżyjcie przeciwnicy różu - oto nadchodzi!
Poniższa kartka jest liftem przygotowanym na wyzwanie w Towarzystwie Dobrej Zabawy. Tym razem na warsztat wzięłyśmy cudowną, bardzo bogatą kartkę Anny z DT Białych Kruczków. Co nam z tego powstało, można zobaczyć na bogu TDZ. A poniżej kilka kadrów mojej wersji.
Całość kartki powstała z papieru akwarelowego. Na białej bazie ułożyłam dwie pomalowane i pochlapane akwarelami warstwy, oddzielone od siebie delikatną koronką i tekturą dla nadania efektu 3D. Na wierzchu znajdują się dwie kompozycje kwiatowe oddzielone od siebie digi-stemplem od Novinki z pięknym, inspirującym cytatem o szczęściu.

Czy wiecie, że część kwiatów na kartce to moje dzieło? Jestem dumna szczególnie z różyczek.


Moja kartka o szczęściu wędruje na wyzwania:
      
W zabawie Craft Passion z tablicy bingo wybrałam linię kwiatki-warstwy-perełki.

Serdecznie zapraszam do zmierzenia się z wyzwaniem Towarzystwa Dobrej Zabawy. Marka Białe Kruczki przygotowała dla zwycięzcy uroczą nagrodę!

2 komentarze :

  1. Świetna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu w Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Róż, róż...Dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka