piątek, 16 listopada 2018

Najlepszemu Wychowawcy

Pojawiają się w życiu takie osoby, które nawet po latach wspomina się z uśmiechem i nostalgią. Takim właśnie człowiekiem był nauczyciel, dla którego powstało to eksplodujące pudełko...

Okazją do złożenia życzeń byłemu Wychowawcy był zjazd absolwentów. Jedna z uczennic tej klasy poprosiła mnie o stworzenie pamiątki, w której mogliby podpisać się wszyscy uczestniczący w spotkaniu po latach. Ponieważ był to jubileusz zakończenia szkoły, postanowiłam umieścić w centrum tablicę (tekturkę 3D od Crafty Moly) z napisem "Koniec roku szkolnego".


Bazę, jak zwykle, wykonałam sama i okleiłam ją świetnymi papierami z Galerii Papieru - "Nauka na całe życie 01" i "Wigilia w lesie 02". Na wieczku zawiązałam satynową wstążkę, do środka dodałam kilka gałązek z papieru czerpanego, dzika różę z WOC oraz dwie małe różyczki w miodowym kolorze. Całości dopełniają błyszczące kryształki w podobnym odcieniu żółtego.



Zgłaszam pudełko na wyzwania:

http://www.craft-o-clock-blog.pl/?p=5609http://like-chellenges.blogspot.com/2018/11/wyzwanie-listopadowe-nostalgicznie.html

3 komentarze :

  1. Piękna pamiątka dla ulubionego profesora. Dobrze, że można jeszcze spotkać takich nauczycieli. Dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges. DT Hania

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na boxa! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Craft O'Clock! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny box i piękna pamiątka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu I like challenges :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka