wtorek, 27 listopada 2018

Mroźny tag z dzwonkami

Brrr... zrobiło się zimno. Siedzę zatem w mieszkaniu, owinięta kocem i z klawiaturą na kolanach, popijając herbatę imbirową... a przede mną leży mroźny tag, który stworzyłam z okazji grudniowej wymianki TDZ.


Inspiracją dla mojego taga była nie tylko pogoda za oknem, ale przede wszystkim moodboard od Rapakivi. Od razu zauważyłam szarości - ta barwa jakoś szczególnie utknęła mi w pamięci, kiedy szykowałam materiały do pracy. Wzięłam więc szarą serwetkę z reniferem, trochę ścinków papieru Piątku Trzynastego z szarymi deskami i szarą wstążkę. Później sięgnęłam po rzeczy błyszczące - czyli kolejny element moodboardu, który szalenie mi się spodobał. Na tagu świecą się zatem metalowe gwiazdki śniegowe, srebrne mikrokulki, brokat, dzwonki oraz małe kaboszony. Dodałam gałązki, a nawet cały ich wianek, ramkę i zawijaski z masy plastycznej, a całość podpisałam chyba najpiękniejszymi życzeniami, jakie można złożyć w tym czasie - Radosnych Świąt. I ten napis też zrobiłam na błyszcząco i szaro... a właściwie na srebrno, za pomocą embossingu na gorąco.


Mój tag bierze udział w wymiance grudniowej organizowanej przez Towarzystwo Dobrej Zabawy - szykuje się naprawdę świetna zabawa!


Startuję również w inspirującym wyzwaniu #75 Rapakivi.

http://scrapakivi.blogspot.com/2018/11/wyzwanie-z-gosciem-75.html  
Ze sklepu pochodzą:
- baza: tag duży 02
- brokat: biały irys
- mikrokulki srebrne


1 komentarz :

  1. wyszło tak mega mroźnie - dziękuję za wspólną zabawę z Rapkivi :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka