czwartek, 22 listopada 2018

Enjoy Today

Czy uwierzycie, że w mojej pracowni królują teraz pędzle, media i całkowicie zachlapany blat? Tak, to zupełnie nie w moim stylu... Ale może jednak? Przyznam z ręką na sercu, że spodobało mi się korzystanie z farb, masek i past, dla których w ostatnim czasie odłożyłam na bok nawet eksplodujące pudełka.
Na pewno pamiętacie wakacyjny layout, który przygotowałam w sierpniu. Po nim miałam okazję poznać trochę mediowych technik podczas warsztatów i... połknęłam bakcyla. Nie mam jeszcze pokaźnej kolekcji mediów, ale i z tym, co posiadam, bawię się rewelacyjnie! A w dzisiejszym poście pokażę efekt kilku takich twórczych godzin...

Layout ten powstał dzięki wyzwaniu Snip Art, w którym piękny moodboard aż się prosił, by go zinterpretować. Od razu w oczy wpadły mi brązowe deski, złote refleksy oraz skarby natury, takie jak liście, gałązki czy szyszki. Wiedziałam zatem, że moja praca będzie o jesieni i że wykorzystam właśnie złote, brązowe i zielone kolory. Później zauważyłam filiżankę herbaty, która podyktowała wybór zdjęcia z pięknej instagramowej kolekcji... mojej siostry. Wycięłam trochę gałązek z wykrojników, wyciągnęłam gwiazdki z kory oraz papierowe słomki, a na sam koniec zasypałam biurko (dosłownie, niestety...) mikrokulkami.

 


Na tym LO nie ma wielu specjalistycznych preparatów, ale zauważyć można...
...złotą farbę akrylową (marka Crelando do kupienia w Lidlu),
...zielone akwarele (ze zwykłego sklepu papierniczego),
...pastę strukturalną 13@rts,
...pastę satynową Daily Art Jaspis,
...chlapnięcia czarną i białą farbą akrylową,
...maskę z Empiku,
...tekturkę-narożnik od  Eco-Deko,
...tekturkę-napis od Simply Crafting,
...papier Galerii Papieru "Wigilia w Lesie 02",
...papier czerpany zielony,
...papier UHK Gallery "On my Owl - Ginko"
...mikrokulki czerwone i miedziane.
Klejone za pomocą Glossy Accents oraz niezawodnego Magica.

Zgłaszam do udziału w wyzwaniu

http://snipart-pracownia.blogspot.com/2018/11/wyzwanie-challenge-45.html

2 komentarze :

  1. Super, bardzo mi się podoba ten LO. Dzięki za udział w wyzwaniu Snip Art!

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny jest!! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu SnipArt! ;-)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka