piątek, 24 sierpnia 2018

Twoje zdrowie!

W swojej pracy kreatywnej lubię te zlecenia, które dają mi przestrzeń do wykorzystania własnych pomysłów. Niemniej jednak to zamówienie, było jedną z najciekawszych przygód, jakie miałam okazję przejść przy swoim biurku. Bo... ile razy w życiu ma się okazję do zrobienia kartki z... piwem?

Jak się domyślacie, adresatem tej kartki był mężczyzna, dlatego postawiłam na ciemne kolory i minimum ozdobników. Z drugiej strony nie byłabym sobą, gdybym nie pokombinowała z warstwami i błyskotkami.



Grafikę piwnych pokali znalazłam w internecie, wydrukowałam, pokolorowałam kredkami akwarelowymi, a po wycięciu każdego z kufli ułożyłam z nich centralną kompozycję, dbając o zróżnicowanie grubości kosteczek 3D pod nimi. Napis - czyli mozolnie odbijane literki z niemowlęcego zestawu stempli DP Craft - potraktowałam embossingiem na gorąco w złotym kolorze. 
A kartkę zamknęłam w pudełku z okienkiem - również własnoręcznie zaprojektowanym i sklejonym z czarnego papieru o dużej gramaturze.


Jak się Wam podoba piwna kartka urodzinowa?


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka