środa, 15 sierpnia 2018

Fun in the sun!

Popełniłam LO. Tak, dla mnie samej wciąż stanowi to niespodziankę, ale jednak... Gdy wena tchnie, nie można jej powstrzymać. Tak więc sięgnęłam po swój zapas mediów (!), pędzle, maski, stemple... i zaczęłam działać. W roli głównej zdjęcie z wakacji dwóch uroczych szkrabów.


Bazę stanowi biały papier 250g o wymiarach 12x12 cali, zagruntowany porządnie warstwą białego gesso. Wielką frajdę sprawiło mi zrobienie tła, przy którym użyłam taśm washi, znalezionych w pobliskim mi sklepie typu "mydło i powidło", a następnie pasty 13@rts nałożonej przez maskę wyglądającą jak sieć rybacka. Przez kolejną maskę, tym razem kropkowaną, nałożyłam trochę rozwodnionego Distress Ink w kolorze Broken China. Dopiero na tę mieszankę zaczęłam chlapać farbami - takimi zwyczajnymi akrylami, kupionymi kiedyś w sklepie papierniczym. Duża ilość wody sprawiła, że farba zaczęła zachowywać się jak akwarela, a Distress rozmył się w niektórych miejscach, tworząc dodatkową warstwę koloru.


W tle widzicie też embossing, stemple, chlapania (niektóre z kropek przy pomocy białego żelowego długopisu przerobiłam na urocze bańki!), a nawet złote półperełki, zrobione przy pomocy metalicznej farbki 3D. Dodałam również kilka białych gwiazdek z wykrojnika od Craft Passion, które zostały mi po robieniu kartek. A że tło wyglądało już bardzo fajnie, zabrałam się za ozdabianie zdjęcia.


Warstwa po warstwie dokładałam kolejne kawałki kompozycji: kalkę techniczną, fragmenty papierów, wycięte tagi i mocno ażurową serwetkę z wykrojnika, do tego kawałek gazy, odciski z foremek i sznurek. Dwie tekturki - kotwicę oraz ster żeglarski - potraktowałam złotym embossingiem, odrobiną miętowego tuszu i ponownie embossingiem, tym razem przezroczystym, miedzianą pastą, a na koniec białą farbą. Podoba mi się ich wygląd starych, rdzewiejących kawałków, wyłowionych niedawno z morza...

Tak jak chłopcy mieli ubaw podczas zabaw na plaży, tak i ja doświadczyłam ogromnie ciekawej zabawy przy tej pracy. Po głowie krąży mi już kolejny pomysł, więc obiecuję, że nie będzie to ostatni layout na blogu.
A tymczasem poznajcie (niemal) wszystkie materiały, których potrzebowałam do stworzenia mojego projektu:
- białe gesso Ayeeda 13@rts
- pasta strukturalna Ayeeda 13@rts
- puder do embossingu przezroczysty
- tusz przezroczysty do embossingu
- tusz Distress Ink Broken China
- tusz Latarnia Morska miętowy
- pasta satynowa Daily Art jaspis
- Rosie's studio szablon kropki 162012-1
- perełki w płynie złote 
- papier UHK Gallery "Celebration - January"
- papier 7 Dots Studio "Lost and Foud - Stained"
- papier Białe Kruczki "Na werandzie - 01"
- foremka Prosvet 
- masa samoutwardzalna lekka
- stempel Crea Lies "Crackle No. 3"
- stempel Hot Off The Press "Bee Happy"
- wykrojnik tło Gwiazdki Craft Passion

Zgłaszam swoją pracę na wyzwania:
http://egocraftpl.blogspot.com/2018/08/wyzwanie-21-moodboard.html 
W mojej pracy pojawiają się kolory z moodboardu (biały, szary, niebieski), a także motyw drewna i muszla. Cała praca, podobnie jak i tablica inspiracyjna wyzwania, nawiązuje do wakacji nad morzem.

 https://essy-floresy.blogspot.com/2018/08/wyzwanie-38-bingo.html 
Linie Bingo: 8-3-5 (niebieski, złoty, szary) oraz 6-3-4 .

https://13artspl.blogspot.com/2018/08/wyzwanie-challenge-68.html 
Do moodboardu nawiązuję poprzez złocenia. Od razu spodobało mi się także zdjęcie lśniącej wody - fotografia na moim LO została zrobiona nad morzem.



11 komentarzy :

  1. I love beach themed layout...beautiful! Thanks for playing with us at 13@rts

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny LO, piękna pamiątka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, delikatna i subtelna praca. Dziękuję za udział w zabawie egoCraft!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna oprawa uroczego zdjęcia! :) Naprawdę super wyszło Ci to LO :) Dziękuję za udział w wyzwaniu EgoCraft :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Love the quiet feeling your creation gives us. Thanks for playing with us at 13arts

    OdpowiedzUsuń
  6. Delikatna, pastelowa praca, piękna kompozycja. Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu EgoCraft :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely page. Love the pastel colours. Thank you so much for playing along with us at 13arts.

    OdpowiedzUsuń
  8. So sweet page! It's lovely! Thank you for playing with us at 13Arts!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-Floresy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna praca. Przyjemna dla oka i super kolory. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna praca i super kolorystyka. Dziękuję serdecznie za udział w wyzwaniu Essy-floresy. Pozdrawiam :) :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka