piątek, 10 sierpnia 2018

Delikatny box ślubny

Uwielbiam tworzyć pudełka z okazji ślubu - radosne, kolorowe, subtelne, eleganckie... Dają tyle możliwości! Śluby to zdecydowanie moja ulubiona uroczystość.

Dzisiejszy post będzie o pudełku romantycznym. Choć dostałam pełną dowolność, postawiłam na klasykę, która zawsze się sprawdza przy tak ważnej uroczystości. Delikatnie różowy, z beżowymi i zielonymi akcentami, lśniący perełkami, które mienią się wszystkimi barwami tęczy... Z resztą, sami popatrzcie. Uwaga, będzie wiele zdjęć!



Tort postanowiłam ozdobić miksem kwiatów: różyczek od WOC w odcieniach łososiowym, ecru i białym oraz białych i różowych stokrotek, które stworzyłam sama z pomocą małego dziurkacza DP Craft. Towarzyszą im liście i gałązki, które wyszły z moich ulubionych od dawna wykrojników: wianka Marianne Design i gałązek Joy.


Na wieczku powtórzyłam motyw kwiatowo-serwetkowy, ponownie sięgając po kwiaty WOC (tym razem do dużej stokrotki i kilku różyczek dołączyły eleganckie, różowe lilie), te same listki i gałązki oraz serwetkę Creative Expressions. Całość uzupełniłam kokardą z wąskiej wstążki oraz napisem z paska UHK Gallery.


Szalenie lubię to pudełeczko za jego delikatność, a jednocześnie bogactwo. A jaka jest Wasza ocena? Czekam na komentarze!


Wykorzystałam:
- papiery UHK Gallery "Wedding Morning - Bridesmaid", "Wedding Morning - Bouquet", "Wedding Morning - pasek z napisami", "Celebration - Czerwiec"
- wykrojnik Creative Expressions "Frames & Tags - Gillian"
- wykrojnik Marianne Design CR1213
- wykrojniki Joy! Crafts "Vintage Flourishes - 6003/0032" i "Vintage Flourishes - 6003/0046" 
- wykrojniki Nellie's Choice "Multi Frame's MFD100"
- półperełki 
- zielony tusz Latarnia Morska


Zgłaszam na wyzwania:

https://blogscrapandme.blogspot.com/2018/08/wyzwanie-challenge-47-slub-wedding.html    http://blog-odadozet-sklep.blogspot.com/2018/08/wyzwanie-35.html


5 komentarzy :

  1. Całość wyszła bardzo delikatna. Bardzo podobają mi się kwiatki na torcie. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy i jaki delikatny!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A do Zet! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny:) Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny boxsik :))Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu od A do Zet.Pozdrawiam Agnes.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie ukwiecone pudełeczko. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A do Zet, pozdrawiam i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka