niedziela, 5 sierpnia 2018

Owoce lata w słodkim pudełku

Półmetek wakacji za nami, ale lato wciąż rozpieszcza nas słońcem i upałem. Cała ekipa Towarzystwa Dobrej Zabawy korzysta z wakacyjnych wojaży, ale...

...nie zapominamy, że wciąż trwa nasze wyzwanie "Owoce lata"! Wszyscy chętni do wzięcia w nim udziału powinni szukać żabki na blogu TDZ, a tymczasem...

http://tdz-wyzwaniowo.blogspot.com/2018/06/wyzwanie-31-owoce-lata.html


...pokażę Wam dzisiaj swoją owocową pracę, którą chcę Was zainspirować. Stworzyłam exploding box dla pewnej Fajnej Babeczki, z którą pracowałam. Nie poznałam wcześniej tak słodkiej i pozytywnie zakręconej osoby, dlatego w centrum pudełka dla niej umieściłam... babeczkę z kremem i truskawkami. Wybrałam soczyste kolory papierów do scrapbookingu, które dodatkowo podkreśliły apetyczny charakter pudełka, a mnie kojarzyły się z energią obdarowanej. Słodko!


Wszystkie elementy w środku zrobiłam własnoręcznie - od papierowych truskawek, aż po krem na muffince. To domowej roboty pasta strukturalna, którą wyciskałam przez szprycę do kremów, aby nadać jej tego charakterystycznego wyglądu bitej śmietany. Udekorowałam ją dodatkowo odciętymi z pręcików końcówkami, które udają kolorową posypkę oraz kwiatkiem z papieru czerpanego. Nie zabrakło też osobistego akcentu w postaci miary - kto poznał naszą Fajną Babeczkę, ten dokładnie wiedział, skąd taka ozdoba ;-)




Zasmakowaliście trochę letnich owoców? Chętnie zobaczę również Wasze soczyście owocowe prace!

Buziaki!



Zgłaszam pudełko na wyzwanie Scrapki-Wyzwaniowo!
https://scrapki-wyzwaniowo.blogspot.com/2018/08/august-2018-fruits-1st-reveal.html

2 komentarze :

  1. This is a beautiful box! Thanks to take part at scrapki-wyzwaniowo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca, bardzo pozytywna :-)
    Dzięki za udział w wyzwaniu Scrapki-wyzwaniowo :-)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka