sobota, 21 lutego 2015

Mów po imieniu

Art journal w stylu C&S? Tak, dokładnie od tego postanowiłam zacząć przygodę z journalowaniem.

Ponieważ początek lutego będzie mi się kojarzył z permanentnym bałaganem (zarówno tym w pokoju, jak i we własnych emocjach), chciałam przywołać odrobinę równowagi do tego chaosu. Poszłam w minimalizm - i to dosłownie, bo poza białym gesso i czarną farbą akrylową nie ma na tej karcie nic więcej...




Zgodnie z wytycznymi pierwszego wyzwania Kawy i Nożyczek, zmierzyłam się z ręcznym pisaniem. A że własnego charakteru pisma nie cierpię, odwzorowałam dwie wybrane czcionki. Efekt w pełni mnie zadowala. Jest też o imieniu - to drugi warunek, stawiany w zadaniu - choć... pewnie ujęty ciut inaczej, niż wymyśliły to sobie autorki. 
O tym, dlaczego właśnie tak, piszę więcej na drugim blogu.
I przyznać muszę, że praca nad tą kartą była niczym terapia. Wpis trochę o mnie i bardzo, bardzo dla mnie.




Moja definicja imienia pokazuje się również tu i tam...:




18 komentarzy :

  1. właśnie przeczytałam Twój komentarz na moim blogu
    i pokusiłam się o to, aby do Ciebie zajrzeć i co widzę...
    czarno-białe cudo, zachwyciłam się Twoim portretem,
    pięknie malujesz, na pewno tu będę zaglądać częściej,
    lecę się jeszcze rozejrzeć
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Normalnie ŁAŁ! Świetna i zaskakujaca praca! Dziękuje za udział w zabawie scrap'n'skill

    OdpowiedzUsuń
  3. Z coraz większą ciekawością tu zagladam, Twój żurnal bedzie niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fenomenalny autoportret! i właśnie cała siła w tym minimalizmie!
    a przepraszam, gdzie można poczytać ten "drugi blog"?

    i jeszcze jedno - "inaczej niż wymyśliły to sobie autorki" - nie ma czegoś takiego jak gotowa koncepcja, na którą czekamy. ;) właśnie ta cudowna rozmaitość interpretacji i wykonań sprawia, że ten projekt jest tak wyjątkowy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugi blog pod adresem http://faldanegra.blogspot.com (link widoczny w profilu autora). To taki rodzaj pamiętnika, gdzie wyrzucam z siebie nagromadzone myśli.
      Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
    2. rozglądałam się po pasku bocznym, a niemądrze nie przyszło mi do głowy wejść w profil... :/
      dziękuję. idę poczytać.

      Usuń
  5. Genialna praca! Podziwiam Twój talent malarski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż mnie zatkało z wrażenia,genialna praca

    OdpowiedzUsuń
  7. przecudnie, prosto i na temat
    ale co najważniejsze: piszesz, że to praca DLA CIEBIE - i właśnie o to chodzi!

    OdpowiedzUsuń
  8. łaaaał... cudny wpis, będę tu siedzieć dwie godziny i podziwiać...

    OdpowiedzUsuń
  9. jest fantastycznyyyyyyyy! czekam na więcej....!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale w lata osiemdziesiąte mnie przeniosło:)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny, niezwykły wpis. podziwiam i czekam na kolejne wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj daleko mi do Twojego perfekcjonizmu. Szczerze podziwiam. Twój wpis jest PIĘKNY! Dziękuję, że zatrzymałas się u mnie! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam Cię dziś na wyniki losowania!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny, wymowny pis. Bardzo mi się podoba :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu scrap'n'skill

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczna interpretacja! Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka