sobota, 8 czerwca 2019

Zużyłam gazetę

Tak. Po prostu. Zamiast wyciągać sto bloków papierów scrapowych i przekopywać pudełka z przydasiami, sięgnęłam po materiał, który od pewnego czasu leżał pod ławą i de facto miał już dawno zostać wyrzucony na makulaturę. Gazetka od WWF dostarczyła mi nie tylko inspiracji, ale też bardzo wdzięcznej bazy do stworzenia wszystkich niemal warstw tego taga.


Bazą mojej pracy jest gruby papier kraft, który docięłam do kształtu taga. Na nią nakleiłam kilka urywków z gazety i mocno wszystko wytuszowałam. Kawałek papieru scrapowego stanowi drugą warstwę, a na niej znów pojawiają się elementy wycięte i wyklejone z czasopisma oraz tego samego  bazowego papieru kraftowego. Wystarczyło dodać sznurek i słowa z bloczku naklejek od Tima Holtza, by pracę można było uznać za gotową. Szybko poszło, prawda?


Gazety zużywamy w ramach czerwcowego wyzwania Towarzystwa Dobrej Zabawy w cyklu (Z)użyj to! - to już piąta odsłona!

Zgłaszam także na wyzwania:

   
   
Z tablicy bingo wybrałam linię napis-sznurek-kolor beżowy.

5 komentarzy :

  1. Świetna praca;) Dziękuję za udział w czerwcowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca! Dziękuję za udział w czerwcowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny tag:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Czerwcowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. super tag, bardzo fajny wilczur, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl, Magda DT

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny, intrygujący i ciekawy, dla mnie rewelacyjny tag. Dziękuję za udział w zabawie ScrapAndMe, DT Agata

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka