niedziela, 16 czerwca 2019

Pudełko z kawową nutą

Lubię nietypowe zamówienia. Kiedy muszę wyjść poza strefę komfortu, pokombinować, znaleźć nowe rozwiązania - wówczas czuję, że faktycznie tworzę. Tak było też w przypadku pudełka dla Bartka, który jakiś czas temu kończył 18 lat.
Co podarować młodemu facetowi? Pamiątkę z przymrużeniem oka.

Gdy padł pomysł włożenia do exploding boxa "zestawu prawdziwego faceta", trochę się skrzywiłam.  Bo jak to będzie wyglądało?! Ale im dłużej ta myśl kiełkowała w mojej głowie (a trwało to kilka dni...), tym bardziej stawała się realna i ciekawa.
Włożyłam więc ostatecznie do powiększonej odpowiednio i wzmocnionej na dnie bazy pudełka stereotypowe męskie akcesoria, dopasowałam do zestawu papier w podobnych kolorach, zawiązałam sporą kokardkę i... jeszcze tego samego dnia pudełko powędrowało do jubilata.


Papier: Galeria Papieru "Wyprawa do raju"
Klejenie: matte medium

Zgłaszam do udziału w wyzwaniu

5 komentarzy :

  1. Hahaha! Świetny pomysł! Rewelka! Dziękujemy za udział w wyzwaniu sklepu Świat Pasji!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł! Wywołał uśmiech na mojej twarzy :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu sklepu Świat pasji

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo, ciekawy pomysł na męskie akcesoria w boxie. Dziękuję za udział w wyzwaniu Świata Pasji

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny box! A ja się zastanawiałam, jak upchnąć te małe buteleczki do boxa, a wystarczy tylko zmienić wymiary :)

    Dziękuję za udział w męskim wyzwaniu bloga kreatywnego Świat Pasji.
    DT Domi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie bomba! super podejście do tematu :D świetnie wyszło!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga Kreatywnego i sklepu Świat Pasji, pozdrawiam i życzę powodzenia - Kamila

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka