poniedziałek, 13 maja 2019

Lift majowy TDZ

Praca, którą wraz z dziewczynami z DT Towarzystwa Dobrej Zabawy wybrałyśmy do liftowania w maju, jest jedną z tych pięknych, niesamowicie dopracowanych kartek, którym nie sposób dorównać. Ewa - Mimowolne Zauroczenia stworzyła coś, co... zdecydowanie mnie zauroczyło i zainspirowało. Dziś pokażę Wam zatem swoją wersję tej cudownej kartki.

Kartka powstała przy użyciu papierów Craft O'Clock "Morning Dreams", a dokładniej mówiąc z zestawu kart PL i kilku elementów z małego bloczka tej kolekcji. Naprawdę nie mogę oderwać się od tych szarości i błękitów! 


Bardzo chciałam zachować kilka elementów oryginalnej kompozycji, takich jak warstwy, koronki czy sznurki, jednocześnie jednak wiedziałam, że styl retro i shabby chic i tym razem na pewno nie wyjdą spod moich nożyczek. Kartka Ewy byłą więc dla mnie mapą ze wskazówkami, ale swój cel mimo wszystko obrałam w innym niż ona kierunku.


Czy spróbujecie sił w zabawie TDZ? Wierzcie lub nie - ta kartka to prawdziwa przygoda!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka