wtorek, 23 kwietnia 2019

Wiosenna walizeczka

Majówka już tuż tuż, a z nią pierwsze w tym roku wojaże - nie mogę się doczekać. Wszystkie swoje plany i zobowiązania podporządkowuję pod ten jeden tydzień, który zamierzam spędzić z dala od domu, w podróżnych butach, z plecakiem i mapą...

W tej tęsknocie do zaplanowanej podróży, zrodził się w mojej głowie pomysł na pudełko w kształcie walizki. Pomyślałam, że będzie to uroczy sposób na przechowywanie drobnych pamiątek, biletów, czy zdjęć, które z pewnością przywiozę ze sobą. W jeden z kreatywnych wieczorów zatem, metodą prób i błędów (a zwłaszcza tych drugich...) skleiłam swoją walizeczkę, ozdabiając ją delikatnymi papierami z kolekcji "Morning Dreams" od Craft O'Clock.


Walizkę ozdobiłam kompozycją z elementów wyciętych z małego bloczka COC "Morning Dreams" i arkusza dodatków. Mnogość kwiatów i gałązek z papieru uzupełniają te wycięte z gipiury, a także sizal i pręciki. Kropką nad i jest ważka, która usiadła na ramce z masy plastycznej.


Środek walizki pozostawiłam prosty i pusty. Chcę móc włożyć do niej różne rzeczy, dlatego nie określałam z góry wielkości kieszonek i przegródek. Zamknięcie na mocne magnesy sprawia, że wieczko pozostaje zamknięte i chroni zawartość pudełka.


Walizka jest inspiracją w kwietniowym wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy "Kwiecista wiosna", do którego serdecznie zapraszam.



Zgłaszam także na wyzwania:
Komu w drogę, temu... przyda się walizka :)

Wybrałam linię słowa - zielony - liść.

2 komentarze :

  1. Piękna walizka, na podróżnicze drobiazgi/wspomnienia jak znalazła :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny pomysł i wykonanie:) Bardzo dziękuję za wspólną zabawę na blogu Studio75:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka