piątek, 4 stycznia 2019

Zimowa bombka

Na początku grudnia uczestniczyłam w warsztatach w Stonogach, na których wraz z Kasią Stobrawą tworzyłyśmy akrylowe bombki z zimowym krajobrazem w środku. Przepadłam. Od tamtej pory przez cały grudzień sklejałam kolejne i kolejne bombki, wkładając w środek... no cóż, wszystko, co wpadło mi w ręce. Były więc bombki z saniami Mikołaja. Były takie, w których - jak w kuchni - mieszały się ze sobą owoce i przyprawy, okraszone złotem i brokatem. A także jedna, w której zamknęłam kawałek zimy.

Oto właśnie ta ostatnia.


Bombka ma średnicę 12 cm. Do środka na podstawie ze styropianu włożyłam tekturowy domek z Wycinanki, który wpierw pomalowałam na biało i błękitno, ozdobiłam papierową "dachówką", a następnie ośnieżyłam. Kiedy dom już stał, powstał wokół niego ogród. Szczególnie spodobały mi się małe szyszki, które pięknie imitują krzewy. Dodałam jeszcze więcej śniegu, brokat i mikrokulki. A ponieważ wydawało mi się, że wciąż czegoś brakuje, sięgnęłam jeszcze po elementy drewniane - gwiazdki i śnieżynkę.


Polubiłam tę bombkę na tyle, by pozostawić ją w domu. Pozostałe podarowałam już przyjaciołom i rodzinie w bożonarodzeniowych prezentach. Ten miniaturowy krajobraz stoi natomiast na komodzie, tworząc odrobinę magicznego, zimowego klimatu w salonie. 


Moją bombkę posyłam do udziału w wyzwaniach:

http://art-piaskownica.blogspot.com/2018/12/mixed-media-efekt-sniegu-ale-i-snieg.htmlhttp://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2018/12/wyzwanie-39-dowolna-praca-z-tekturka.html
http://blog.lemoncraft.pl/2019/01/winter-wonderland-challenge-1.html
Moodboard Lemoncraft to dla mnie po pierwsze śnieg, po drugie kolory: biel i błękit. Tych elementów w mojej bombce zdecydowanie nie brakuje. Ponadto użyłam śnieżynki, którą również zauważyć można na zdjęciach w moodboardzie.


P.S. Czy zauważyliście świetlistą parasolkę odbijającą się na powierzchni bombki? To mój najcudowniejszy i najbardziej wyczekiwany gwiazdkowy prezent - oświetlenie studyjne! Zestaw podstawowy, ale te dwie "lampki" świetnie oświetlają nawet zupełnie ciemny pokój pięknym, czystym światłem. Czy uwierzycie, że zdjęcia tej bombki zrobiłam w nocy? :)

6 komentarzy :

  1. Przepiękna bombka. Odrobina zimy w domu. Świetnie wyszła. I nie da się ukryć że dodatkowym atutem są pięknie wykonane zdjęcia. Oświetlenie robi swoje - prezent trafiony w 10. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kompozycja :) Bombka wygląda jak małe schronienie dla zimowych wróżek... ;) ;) dziękuję za zgłoszenie pracy w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity widok zamknęłaś w bombce! Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna, ma w sobie dużo uroku :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, klimatyczna bombka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Lemoncraft :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh, what a cute holiday ornament! Love it so much! Thank you for taking part in our challenge - LemonCraft

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka