wtorek, 10 maja 2016

W bieli i beżu

Po bardzo długim i wyczerpującym dniu w pracy, weszłam do domu z jednym pragnieniem w głowie - by nie musieć tego dnia więcej myśleć. Zrzuciłam szpilki, wbiłam się w ulubiony t-shirt i z herbatą w ręce usiadłam do biurka...
Kilka godzin później miałam przed sobą stos większych i mniejszych kwiatków w różnych kolorach i kształtach. A głowę zupełnie wolną od trosk.

Dlaczego Wam o tym piszę? Ponieważ kilka z tych terapeutycznych kwiatuszków znalazło się na pracy, którą chcę dziś pokazać. To lift kartki Moniki, który jest tematem najnowszego wyzwania Towarzystwa Dobrej Zabawy. W oparciu o jej pracę powstała kartka ślubna.

Początkowo wybrałam białe papiery z kolekcji "Sklepy Cynamonowe" UHK Gallery. Ale tak monochromatyczna praca nie przemawiała do mnie zupełnie. Dlatego do zabawy włączyły się "brudna biel" z Holmesa, a później beże z innych stron UHK. I tym sposobem kartka przestała być biała. Całości dopełnił tekturowy napis od Crafty Moly.

Zapraszam wszystkich do zmierzenia się z zadaniem liftowania pracy Moniki.
A swoją kartkę posyłam na wyzwania:

      

Użyłam między innymi:
- papierów UHK Gallery "Holmes in love" i "Mushrooms",
- napisu od Crafty Moly,
- pręcików kwiatowych,
- wykrojnika - liści od Joy Crafts,
- wykrojnika - wianka Marianne Design,
- wykrojnika - ramki Nellie's Choice,
- wykrojnika - serwetki od Sizzix.

PS. "W ręce wpadnie" jest już na Facebooku! Ułatwiony kontakt, sneak peek prac przed ich pojawieniem się na blogu i... niespodzianki. Zaglądajcie!

10 komentarzy :

  1. Kwiatki piękne, kartka piękna...brawo :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Papelii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo elegancko, ślicznie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko - Deco! Anna DT

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna! dziękuje za udział w wyzwaniu EKO-DECO!

    OdpowiedzUsuń
  4. SuperDziękuję za udział w wyzwaniu. Ewelina DT Eko-Deco

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa praca :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Lemonade.
    Pozdrawiam serdecznie, Padoriaa

    OdpowiedzUsuń
  6. wonderful card! Thank you from the eco-deco!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko - Deco

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu EKO-DECO :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka