piątek, 8 listopada 2019

Dziewczęca osiemnastka

Pudełko w kształcie sześciokąta to dla mnie wciąż wyzwanie... Ale ja kocham wyzwania! Efekt jednego z nich pokażę Wam właśnie dziś.

Pudełko miało być dziewczęce. Koniecznie różowe. Z kwiatami. Rozważaliśmy też zamknięcie w środku Eda Sheerana, ale ostatecznie stanęło na torcie. Dobrze się stało, bo pasuje do całości idealnie. Personalizowane dodatki sprawiają, że ta pamiątka jest naprawdę wyjątkowa.


Pudełko powstało z kolekcji Craft O'Clock "Sweet Princess". Mimo że to dziecięce papiery, dla tej młodej kobiety wydały mi się idealne - delikatne, słodkie, ukwiecone. Dodałam im do towarzystwa odrobinę sizalu, tekturkowy napis (imię jubilatki) oraz osiemnastkę ze sklejki, a całość wykończyłam kilkoma błyskotkami.




Zgłaszam pudełko na wyzwania:
     

2 komentarze :

  1. Piękna, delikatna praca... :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Kreatywnej Pracowni Rękodzieła Lovehandmade :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu Kreatywnej Pracowni :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka