piątek, 16 sierpnia 2019

To podobno miał być steampunk...

...ale wena poszalała w zupełnie innym kierunku. Wiecie, jak to jest...
Wraz z dziewczynami z Towarzystwa Dobrej Zabawy wybrałyśmy w tym miesiącu do liftowania niesamowitą kartkę eMKi. Naprawdę spodobało mi się to, co wykonała ta zdolna kobieta! Ale gdy usiadłam, by skleić pracę na jej podobieństwo... cóż.
Zmagałam się ze stylem, kompozycją, kolorami. Aż w końcu musiałam przyznać, że to zupełnie nie mój klimat. Wyciągnęłam zatem zupełnie inny papier i... powstało to.



Papier Celebrate Today zdecydowanie nie jest steampunkową kolekcją, ale tak bardzo miałam ochotę  ponownie pociąć te arkusze, że skorzystałam z pierwszej możliwej okazji do tego. I tym sposobem zamiast zębatek mam liście, metal zamieniłam na tekturkowe ornamenty roślinne od CRAFT fun, a balon zastąpiły bukiety delikatnych kwiatów. I fajnie jest!

Zapraszam Was do udziału w liftowej zabawie TDZ - kto spróbuje?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka