poniedziałek, 29 lipca 2019

Box z namiotem

Gdy zaczęłam ciąć kolekcję "Sea Stories" od Craft O'Clock, urzekły mnie wzory starych, zniszczonych desek na tym papierze. Wiedziałam, że szybko wykorzystam te arkusze - i faktycznie, okazja nadarzyła się kilka dni później wraz z odwiedzinami u koleżanki.
Historia jest długa i osobista - a więc nie nadaje się na bloga. Za to podziękowania za jej happy end zdecydowanie chcę Wam pokazać. Stworzyłam bowiem eksplodujące pudełko z... namiotem.

Pudełko w całości powstało z arkuszy "Morskich opowieści", zarówno tych z dużej kolekcji, jak i małego bloczka. Morski turkus pięknie współgra z brązem desek i chociaż papiery COC sugerują marynistyczny styl prac z ich udziałem, to udało mi się skleić z ich pomocą bardzo leśny box, idealny do mojej okazji.


Środek pudełka, poza standardowymi dla mnie dedykacjami oraz wspomnianym już namiotem, zdobią ręcznie wykonane stokrotki oraz digi od Agnieszki Pasjonaty z odciskiem z foremki w kształcie ptaszka.


Do całości potrzebowałam jeszcze tylko wstążki. Dopasowanie koloru nie było najłatwiejszym zadaniem, ale ostatecznie udało mi się znaleźć w swoich zasobach potrzebne odcienie. Całość prezentuje się bardzo okazale i elegancko - i za to właśnie kocham te pudełka!



Mój box posyłam na wyzwania:


6 komentarzy :

  1. Super. Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca :) Przyjemnie połączone kolory, a namiot na długo pozostanie mi przed oczami ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu u Filigranek, ślę pozdrowienia, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z tym namiotem! Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie stworzony box i rewelacyjne podziękowanie :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pomysłowo. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka