niedziela, 24 lutego 2019

Słodkie urodziny

Lubicie urodziny? Co roku nie mogę się ich doczekać i co roku też dziwię się, jak szybko minął mi ten dzień. Po cichu natomiast marzę, że pewnego dnia ktoś miły podaruje mi moją ulubioną formę kartki, czyli....

... zgadza się, eksplodujące pudełko. To, które pokażę Wam dzisiaj, stworzyłam z okazji urodzin mojej koleżanki i do niej właśnie wkrótce powędruje wraz z ciepłymi życzeniami i drobnym prezentem. Całość powstała z papierów Craft O'Clock, a sam box jest też inspiracją w nowym wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy, którego sponsorem jest właśnie marka COC.
Muszę przyznać, że dawno nie pracowało mi się tak dobrze z papierem, jak przy produktach Craft O'Clock. Wykorzystałam arkusze z dwóch kolekcji tej marki (Felici'Tea oraz Celebrate Today), a jednak pasują one do siebie tak pięknie, jakby pochodziły z jednego bloczka. Dodatkowo na papierze znalazłam wiele pięknych grafik, które bez trudu dałam radę wyciąć, a następnie ułożyłam w ciekawe, spójne kompozycje na ściankach pudełka. Miejsce na własne życzenia (bo zawsze lubię dodać kilka słów wpisanych własnoręcznie) przygotowałam na dnie pudełka, sprytnie ukryte w otwieranej mini-karteczce.


Również na wierzchu pudełka pokusiłam się o stworzenie kompozycji na bazie papierów COC. Na wykrojnikowej serwetce zagościły zatem kwiaty i liście, uzupełnione przez kokardki ze sznurka woskowanego w pięknych kolorach kolejnej kolekcji Craft O'Clock "Always Together".



Zapraszam do wspólnej zabawy! Do wygrania w tym wyzwaniu mamy bon od Craft O'Clock :)

https://tdz-wyzwaniowo.blogspot.com/2019/02/wyzwanie-35-urodziny-sodkie-swieto.html  

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka