poniedziałek, 22 października 2018

Słodki pop-up box

Na początku tego roku obiecałam sobie, że będę próbowała nowości. Kolory, formy, techniki - to wszystko gości w mojej pracowni, a ułamek tego możecie podglądać na blogu, Facebooku i (ostatnio) Instagramie. Wychodzenie ze strefy komfortu nie jest łatwe, ale efekty...
...zawsze mnie zaskakują.

Dziś pokażę Wam rezultat zabawy z dość dla mnie obcą formą - kartką typu pop-up box. Niby kiedyś próbowałam, niby znałam zasady... ale jednak tworzenie takiej kompozycji nie było mi nigdy bliskie. Tą pracą udowodniłam sobie, że potrafię :)




Praca ta jest inspiracją w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy, na które Was bardzo zapraszam! Kto ma ochotę zmierzyć się z moodboardem?

https://tdz-wyzwaniowo.blogspot.com/2018/10/wyzwanie-33-jesienny-moodboard.html

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka