czwartek, 8 marca 2018

Box, który zaklina wiosnę

Choć przez chwilę mnie tu nie było - mea culpa! - to zapewniam, że nie próżnowałam w tym czasie. Zgodnie z noworocznym postanowieniem wciąż szukam dla siebie nowych elementów, które mogłabym wprowadzić do tworzonych prac. No i... oto przykład.
Dziś pokażę Wam exploding box, który w środku nie ma tortu, nie przechowuje pieniędzy, ale... przywołuje wiosnę kwiatowym koszem. A do tego we wzruszający sposób mówi "Dziękuję".

Pudełko było tworzone z myślą o wychowawczyni, która kończyła pracę w żłobku. Zawsze uśmiechnięta, ciepła i kreatywna zasługuje na piękne podziękowanie - i tu wkroczyłam ja z rewelacyjnymi wzorami papierów od Białych Kruczków i Rapakivi, kolorowymi kwiatami WOC, listkami z dwóch wykrojników Craft Passion (TEN oraz TEN) i wzruszającym cytatem Janusza Korczaka. Dodałam też mech - naprawdę go kocham!
Aby stworzyć ten koszyczek wykorzystałam szablon do robienia... papierowej filiżanki. Znaleziony na Pinterest (kopalnia pomysłów!) i dostosowany do moich potrzeb sprawdził się bardzo, bardzo dobrze w nowej roli. Do wykonania tej ozdoby użyłam papieru UHK Gallery - to gruby, wytrzymały, ale mimo wszystko plastyczny materiał, który bez trudu wytrzymał wyginanie i klejenie.

Bardzo czekam na wiosnę choćby po to, by znów móc robić doświetlone zdjęcia... Zaklinam Cię, słonko i ładna pogodo!




Pudełko bierze udział w wyzwaniach
        


10 komentarzy :

  1. Świetny pomysł na prezent. Koszyczek cudo! :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna wiosenna praca! Dziękuję za udział w zabawie egoCraft:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatny aż bardzo wiosenny box :) super praca, dziękuję za udział w wyzwaniu TricksArt

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna praca :)
    dziękuję za udział w wyzwaniu TricksArt

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo wiosenne pudełeczko! Dziękuję za udział w wyzwaniu tricksart!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny boxik. Dziękuję za udział w wyzwaniu TricksArt

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny box! Dzięki za udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny delikatny box. Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill :) DT Joanna

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo delikatny, uroczy boxik - mam nadzieję że zaklinanie wiosny w końcu odniesie pozytywny skutek :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'skill, pozdrawiam i życzę powodzenia. Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ śliczne i wiosenne pudełeczko!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka