piątek, 16 lutego 2018

Miej marzenia


Włączyłam sobie moją ulubioną ostatnio płytę - "Calling All Dawns" Christophera Tina, wyciągnęłam swoje przydasie i zaczęłam kombinować. Celem miało być stworzenie liftu dla Towarzystwa Dobrej Zabawy na aktualnie trwające wyzwanie z kartką Natalii Strzelec. Praca Natalii jest delikatna i romantyczna, ale jakoś... nie kleiło mi się nic w równie subtelnych barwach.
A wtedy zaczęła się ta piosenka...


...i z nią w tle powstała taka barwna kartka o marzeniach.
Jestem szczególnie zadowolona z faktu, że większość kwiatów w kompozycji to moja własna robota. Raz na jakiś czas lubię usiąść i pokleić trochę maluchów, a zakup nowego dziurkacza DP Craft był świetnym do tego pretekstem. Chciałam też wykorzystać nowy stempel z zestawu "Powiedz to" od Studio Forty, który składa się z kilku naprawdę pięknie napisanych dedykacji.
Bazą dla kompozycji jest tu papier Bloom Craft z kolekcji "Szkolne historie". Spodobały mi się te delikatne napisy, jakby wyjęte z elementarza. No i z przyjemnością użyłam fioletowych akcentów, które zaproponowała Ula w swoim moodboardzie - pssst! ponoć to trendy kolor tego roku.
Przyznaję, że więcej tu inspiracji piosenką, niż liftowaną kartką, ale... jakoś mi to nie przeszkadza. Ciekawe, jakie zdanie na ten temat miałaby Natalia...
Serdecznie zapraszam na wyzwanie TDZ - jak zwykle gwarantujemy dobrą zabawę!

A kartkę zgłaszam na wyzwania...
     

7 komentarzy :

  1. Ciekawy pomysł na inspirowanie się muzyką... Muszę to zapamiętać ;)
    Dziękuję za stworzenie pięknej pracy na wyzwanie BloomCraft!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszła piękna delikatna, pełna ulotności i subtelności kartka. Super! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu essy-floresy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny otwór i piękna kartka...taka "natchniona" i delikatna...dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się kompozycja kartki a kwiatuszki wyszły urocze! Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, tym bardziej doceniam, że kwiatuszki własnoręcznie zrobione :) Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza, śliczna kartka. Bardzo dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się zainspirowałaś utworem i wyszło z tego cudowne wiosenne zamieszanie. Kwiatuszki przywołują już wiosnę. Serdecznie dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.pl

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka