wtorek, 1 listopada 2016

Urodzinowe cukierki czas rozdać!

Choć z jednodniowym opóźnieniem (za które z serca przepraszam - jakieś fatalne przeziębienie rozłożyło mnie na ostatnie półtora tygodnia), nadszedł czas na rozwiązanie urodzinowego candy.

Bardzo dziękuję za wszystkie miłe słowa, od których uśmiech nie znikał z mojej twarzy. Dziękuję za życzenia, które - jeśli się spełnią - zrobią ze mnie kobietę przeszczęśliwą, arcy kreatywną i opływającą w sukcesy :) I w końcu dziękuję po prostu za udział w tej małej, ale jakże miłej dla mnie imprezce.

A żeby nie przedłużać... 
Urodzinowy prezent, który "urósł" do takiego zestawu...
 ...maszyna losująca...
 ...wysłała do...
Agnieszko, czekam na adres, pod który mam wysłać paczuchę.

Pozdrawiam ciepło!

5 komentarzy :

  1. Gratulacje dla Agnieszki i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację dla Agnieszki, a pozdrowienia i podziękowania dla Dagmary ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jupiii....Dagmaro bardzo dziekuje !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :* I dziękuję za zabawę :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zabawę i na pewno u Agnieszki powstanie wiele pięknych prac dzięki wspaniałej wygranej. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka