środa, 20 kwietnia 2016

Haute couture: Wiosna

Do tej pracy przygotowania trwały dość długo. Wpierw namiętnie oglądałam tutoriale, dzięki którym w ogóle dowiedziałam się o istnieniu tej techniki. Później ogłosiłam poszukiwania modelki, gdyż w mojej pracowni nie znalazła się żadna o odpowiedniej figurze. Wreszcie nastąpiło kompletowanie mediów, a dokładniej zrobienie kleju z... mąki pszennej. Serio serio.

Szanowni Państwo, pracownia Co w ręce wpadnie? ma zaszczyt zaprezentować unikalny egzemplarz sukni koktajlowej na bazie gorsetu z paper mache.

Choć na pierwszy rzut oka tego nie widać, sukienka wymagała użycia kilku mediów. Poza wspomnianym już klejem z mąki, gorset pokryty jest podwójną warstwą gesso. Spódnicę i wszystkie ozdoby dokleiłam za pomocą matowego gel medium, które sprawdziło się o niebo lepiej od Magica i kleju na gorąco. Listki pokryte są Disstres Ink Old Paper oraz kredką akwarelową. I nie zapominajmy o kropelkach rosy - to niezawodny Glossy Accents.
Sporą część materiałów do wykonania tej sukienki znalazłam w paczuszce od Małgosi, którą dostałam w ramach wiosennej edycji KITowej Wymiany. Zielone różyczki to nabytek z Rapakivi.

Teraz czas szukać Pani Wiosny, by mogła założyć swoją nową kreację :)

Praca stworzona na wyzwania:
      



6 komentarzy :

  1. Dziekuje za udzial w wyzwaniu 13arts! Widze ze znalazlas odpowiednia...forme :)
    Dziekuje tez za info o produktach z 13arts i umieszczenie naszego banerka. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful work, I love it !! Thank you for playing at 13 @rts challenge :)
    Lilibleu

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawa praca, bardzo mi się podoba :) dziękuję za udział w zabawie na blogu I like challenges

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja! Bardzo fajna sukieneczka, powinnaś opatentować ten pomysł :) a ja nie ukrywam, że podglądnę go kiedyś i może też spróbuję zrobić? Dziękujemy za udział w wyzwaniu I like challenges!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patent nie jest mój, sama znalazłam pomysł w czeluściach You Tube'a :) Ale mimo czasochłonnej natury tego projektu, szczerze zapraszam do wypróbowania.
      Bardzo dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  5. Dziękuję za udział w moim wyzwaniu, praca jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka